Montag, 6. Oktober 2008

Eine....

...

..Naja..."gehtso" Karte habe ich gestern abend noch schnell gemacht. Zufrieden bin ich absolut nicht, hatte auch nicht wirklich Lust überhaupt eine Karte zu machen, da ich eigentlich hundemüde war. Aber ich brauche für diese Woche noch eine Geburstagskarte und so ist Diese eben entstanden.
Naja, für diesen Zwecks wirds reichen...*seufz*

Stempel: Hero Arts, Inkadinkado, LeLo
Stempelkissen: Versamagic sahara sand, jumbo java. Versafine onyx black
Sonstiges: Cuttlebug Prägeborder, Bead Cap, Brads

...

Kommentare:

Claudia hat gesagt…

ich finde die Karte sehr schön, sieht klasse aus.
Sie wird ganz bestimmt gut ankommen.

~Sorellina~ hat gesagt…

Och, ich finde sie aber schon schön :) Sie kommt bestimmt gut an!

LG
Sabs

Jenny hat gesagt…

Huhu!
Ich finde sie auch sehr schön! Schlicht und schön!

LG, Jenny

Anonym hat gesagt…

Hello! My name is Nika! We are from Russia. My husband and I to work with students. We organize many clubs to construct attitudes friendship and to speak them about the Christ. I have ladys club, we to do hand made cards, scrapbook, quilt and crosstitch. It is good opportunity to testify about our God and His love! Every Saturday I have craft club for ladyes. We do cards, quilt, crochet, cross stitch too. It very not usual and new to Russian culture. I to study on different blog how to make cards, made quilt and to use different technics. We are missionary to the Far East Russia. We are russian. We live in city Birobidzhan, it is the Jewish region in Russia. A lot of Jews live here. They have synagogues and to celebrate religious holidays. But many of them do not know the Christ. We have 2 daughters. Polina is 8 years and Liliya is 2 years.And if you are interesting about us I shall be glad give answer to you. I will glad if you can write me.Sorry my English.
You can vizit to my blog http://christforchristglory.blogspot.com
and our family ministry blog
http://fareastrussiaforgodsglory.blogspot.com
Can I ask if you can halp to our ministry, here in Russia? Nika
zn4hisglory4@gmail.com

betty hat gesagt…

also du bist vielleicht komisch .. tz ...*g* .. die schaut doch toll aus! ich find sie sehr schick und die Farben gefallen mir auch richtig gut!
*knuddel*

Tanja hat gesagt…

Sehr, sehr edel das creme-braun!
LG Tanja

Swaantje hat gesagt…

Mir gefällt sie,Nancy..

Eine tolle warme Farbkombi hast du verwendet..

Wuffel hat gesagt…

Ich finde sie wunderschön.